Thursday, March 3, 2011

yaahaaa... new record!!

hik3... hari ini, satu rekod baru telah tercipta... ianya jarang sekali berlaku pada aku...
ini satu pencapaian yang di luar kotak pemikiran aku sendiri...korang nak tau ap rekod tu?? haha...

Aku tak tido time kuliah pagi tadi!!!

aku tau... bende ni simple bagi korang...alah..tido dalam kelas is not a big deal... for me...its a BIG DEAL.... ce korang bayangkan...seminit korang tido..korang dah terlepas beberapa point penting yang lecturer korang sampaikan sama ada dalam bentuk formula atau pun tips2 utk exam... haha...


adakah aku macam ni time tido dlm kelas??
source image: google

for your information... pagi tadi...aku ada kuliah dari jam 8am till 2pm...
setiap sesi kuliah = 2jam

thanks to my lecturer... they give time to rest during lecturer... even finish the class earlier... really thanks to them...

aku harap, lpas ni aku akan still macam ni...buat rekod ni berulang2 kali sehingga menjadi satu kelaziman utk tidak lena dalam kelas... hik3... korang doakan k...

thanks for reading... hehe

No comments:

Post a Comment

Jawatan Kosong

Jawatan Kosong
Jom isi jawatan kosong...