Thursday, March 3, 2011

The Followers...thanks for ur support.. :)

assalamualaikum....hee~ hari ni..betambah lagi seorang followers aku... orang yang aku kenal jugak... her palname is Bella leeroy...

thanks bella for showing support on my humble, ugly blog...
( aku harap x laa buruk sangat... yg penting isi blog...hak3...)


buat blog ni, macam community service... hehe... hati2 bila menulis..
image source: goooogle...haha

untuk information korang... dia ni... baru lagi bukak blog...hak3...ape lagi...pegi la blogwalking kat blog sahabat aku ni...ak bace second entry dia...fuhhhh.... semangat.... begini la kualiti dalam penulisan... bagi aku... hasil nukilan yang baik dan berkualiti adalah tulisan yang memberi inspirasi kepada readers...(inspirasi yang baik2 je k...yang jahat.. x termasuk)

sometime... kita bukan nak mengharapkan followers yang ramai... tapi atleast... give ur best to inspired people to become better person.... ( hehe...kalau follower ramai pun sedap jugak...hahaha) ingat, setiap bende baik kita ajar kat orang...kita dapat akaun kat bahu kanan... tapi AWAS! bende2 buruk yang kita ajar kat orang even in the blog... beware of the risk in the next alam... conclusion nye... semua bende kita buat... fikirkan risiko perbuatan kita kelak... macam ni baru matang... hak3

anyways... welcome to the blog world bella... keep fighting with your words...neber givup... hak3...

4 comments:

  1. wow...terharu2.hehe..thanks a lot friend...
    kita tulis blog supaya orang lain baca,bukan nak kumpul followers.yg penting isi blog, bukan kuantiti pengikut.
    thanks for the advice ya..insyaAllah aku akan avoid post2 yg x sepatutnya.
    hang pon,good luck in this virtual world. keep writing. =)

    ReplyDelete
  2. haha...welcome...tulis dgn niat baik..hahaha...tkejut ak tgk traffic republic chech..hahaha

    ReplyDelete
  3. republic czech la..spelling mau jaga ea.hak3

    ReplyDelete

Jawatan Kosong

Jawatan Kosong
Jom isi jawatan kosong...